måndag 9 februari 2009

Sist på plan.

Ibland gäller det att vara "kärringen mot strömmen" och hoppa på alla tåg sist av alla.Ta bort formatering från markeringNog för att jag följt den sk. bloggosfären, internetforum och allsköns sociala medier ett bra tag, men är det nu dags för mig att också låta mina ord strömma ut, förhoppningsvis är det någon som tycker de är intressanta..:D

Detta är ett återkommande mönster för mig att vara ute sist på plan. Bland mina kompisar var jag sist att skaffa en mobiltelefon, det var på den tiden då man inte behövde tveka var mobiltelefonen låg i handväskan eftersom den vägde en hel del. I och för sig skaffade jag en GSM-telefon först av alla på det sättet. De andra satt med NMT. Så ibland kan det löna sig att vänta ett tag, och inte hoppa på allt snabbt som sjutton.

Välkommen till min blogg - Samtida Tanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar